AGT1303 - Resolucions sobre el règim d'incompatibilitats dels empleats públics en els quals es faci constar: nom i cognom de l'empleada o empleat; lloc de treball ocupat i departament en què s'integra; data de resolució; detall de l'activitat secundària, pública o privada, amb referència al tipus d'activitat o professió, a l'àmbit concret d'actuació professional, el nombre total d'hores de dedicació, i el nom o raó social de l'empresa o entitat on es desenvolupi; tipus de vinculació en l'activitat secundària; localització de l'entitat o empresa on es realitza l'activitat secundària, quan sigui rellevant conèixer l'àmbit territorial per gestionar un eventual conflicte d'interès.
Tancar menu
- The metropolitan area
-
AMB
- The institution
- Metropolitan government
- Strategic planning
- Metropolitan administration
- Citizen service
-
Library
- Electronic site
- International area
-
Agenda
- Current events
- Territory
- Housing
- Environment
- Mobility
-
Socio-economic development
- Why in the metropolitan area of Barcelona
- Management and organisation
-
Plans and programmes
- Social policies
- Economic Development Agency
-
Gender equality
-
Socio-economic studies
-
Reactivation table
-
Social table
-
Agenda
- Current events
Incompatibilitats dels empleats públics
En l’apartat Personal AMB del web corporatiu es publica un document pdf amb la relació d’autoritzacions de compatibilitat dels empleats públics i del personal directiu que inclou un extracte de les resolucions sobre el règim d’incompatibilitats, aprovades l'any 2021 i fins al mes de juliol de 2022, amb tota la informació exigida. Per tant, no inclouen les autoritzacions de compatibilitat aprovades posteriorment a aquesta data que s'han de consultar mitjançant les actes de la Junta de Govern número 5, 8, 12, 17 i 19/2023.