Dictàmens dels òrgans consultius (preceptiu o no) l'objecte dels quals prenguin en consideració l'AMB. Inclou els dictàmens de la Comissió Jurídica Assessora, la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública, l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, la Junta Consultiva de Contractació Administrativa, el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic i de qualsevol altre òrgan consultiu emès a sol·licitud de l'ens.
Dictàmens dels òrgans consultius
-
Comissió Jurídica Assessora
-
Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
Resolució 0841/2024. Sobre edificis obligats a efectuar inspeccions contra incendis, 27/06/2024
Resolució 0347/2024. Carta de pagament i calendari del contribuent, 14/03/2024
Resolució 0271/2024. Sobre AMBici, al municipi de Sant Joan Despí, 29/02/2024
Resolució 0036/2022. Un expedient o/i informes sobre tarifes de l'aigua, 20/01/2022
Resolució 0028/2022. Publicació de l'oferta guanyadora d'una licitació, 13/01/2022
Resolució 1038/2021. Pagament del tribut metropolità per part dels sindicats, 25/11/2021
Resolució 1037/2021. Pagament del tribut metropolità per part dels partits polítics, 25/11/2021
Resolució 1001/2021. Sobre el Tribut Metropolità, 11/11/2021
Resolució 1000/2021. Elements del Tribut metropolità 2019-2020, 11/11/2021
Resolució 0778/2021. Diversa informació en relació amb un tribut, 19/08/2021
Resolució 0496/2021. Aportacions municipals a una taxa metropolitana, 28/05/2021
Resolució 0495/2021. Una ordenança fiscal, 28/05/2021
Resolució 0335/2019. Treballs lliurats a l'AMB per diverses aplicacions pressupostàries, 06/06/2019
Resolució 0144/2019. Expedients de contractació, 22/03/2019
Resolució 2/2017/IE. Retribucions de determinats càrrecs directius, 15/02/2017
- Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT)
-
Junta Consultiva de Contractació Administrativa
Des de la constitució de l'Àrea Metropolitana de Barcelona com a administració territorial supramunicipal, la Junta Consultiva de Contractació Pública de Catalunya ha emès un únic informe referit a l'AMB:
També es publica, a efectes informatius, l'únic informe emès que fa referència a una entitat metropolitana predecessora de l'AMB:
-
Tribunal Català de Contractes del Sector Públic
Resolució Data Resum Enllaç Resolució núm. 200/2024, de 16 de maig 16/05/2024 Estimació. Exclusió i imposició de la penalitat establerta a l’article 150.2 de la LCSP. Manca d’acreditació del compliment dels requisits de solvència tècnica i professional i de l’adscripció de mitjans establerts en els plecs. Doctrina sobre el caràcter essencialment esmenable d’aquesta documentació: manca d’atorgament d’un tràmit d’esmena i/o aclariment ex ante a la resolució d’exclusió del procediment. Manca de valoració de la documentació presentada per la recurrent arran d'un tràmit conferit amb posterioritat a l'adopció de la decisió. Tractament d'aquest tràmit com a esmena per part de l'òrgan de contractació. Dret a la bona administració davant l’expectativa creada per l’òrgan de contractació. Imposició de la penalitat ex article 150.2 de la LCSP: doctrina sobre la seva aplicació davant de l'incompliment inequívoc i voluntat de retirar efectivament l’oferta. Retroacció de les actuacions per completar les raons que porten a concloure la manca de compliment d'aquells criteris i a fi que es valori la procedència de l'aplicació de la penalitat atès el conjunt de les circumstàncies. . Resolució núm. 077/2024, de 28 de febrer 28/02/2024 Estimació parcial. Plecs. Servei d'autobús amb finalitat cultural i turística. Funció revisora. Discrecionalitat tècnica en la configuració dels elements de la licitació. Requisit de solvència tècnica o professional que exigeix haver prestat serveis en el sector públic: s'aprecia el caràcter desproporcionat i discriminatori. Nombre d'escales que han de disposar els autobusos: exigència raonada i que respecta la normativa d'homologació. Caràcter desproporcionat de la flota de vehicles a destinar per a la prestació del servei: no s'aprecia, manca de prova; el recurs no es pot limitar a invocar la vulneració de la normativa i els principis de la contractació pública sense aportar arguments sòlids d'allò que s'al·lega i permeti desvirtuar la discrecionalitat tècnica de l'òrgan de contractació a l'hora de configurar el contracte d'acord amb les seves necessitats. . Resolució núm. 569/2023, de 25 d'octubre 25/10/2023 Inadmissió. Adjudicació. Extemporaneïtat. Còmput del termini d’interposició del recurs especial ex article 50.1 i DA 15a de la LCSP, quan s’impugna l’adjudicació. . Resolució núm. 497/2023, de 7 de setembre 07/09/2023 Incident d'execució de la Resolució núm. 239/2023. Estudi de l'bast de l'incident d'execució. No es considera plenament executada la Resolució del Tribunal respecte, si més no, a la manca de motivació de la durada del contracte. . Resolució núm. 409/2023, de 21 de juny 21/06/2023 Inadmissió. Anunci de licitació i plecs. Pèrdua sobrevinguda de l’objecte del recurs. Desistiment del procediment de contractació. . Resolució núm. 364/2023, de 7 de juny 07/06/2023 Estimació parcial. Desestimació. Plecs i memòria econòmica. Acumulació de recursos. Funció revisora. Legitimació. Configuració de les cotxeres com a compromís d’adscripció. Càlcul del VEC i PBL: el càlcul dels costos associats queda expressament recollit en el càlcul del VEC i PBL. Manca de desglossament dels costos de la cotxera. El càlcul del costos de personal es considera ajustat i previsió de la informació ex article 130 de la LCSP. Els càlculs dels costos de combustible no queda desvirtuat per la recurrent. No s’aprecia la manca de raonabilitat i desproporcionalitat dels requisits i del criteri d’adjudicació relatiu a l’antiguitat de la flota de vehicles provisional, ni del relatiu a la qualitat ambiental de la flota de vehicles provisional. Configuració de les penalitats conforme a dret. Disseny de l’objecte del contracte. Manca de motivació de la durada del contracte aplicació article 29.4 de la LCSP, motivació que també explicarà les inversions del contracte als efectes de si és procedent la revisió de preus. Fórmula fixada per apreciar els valors anormals o desproporcionats: no s'aprecia contrària a l'article 149.2 de la LCSP. Sol·licitud de imposició de multa: no s’aprecia mala fe ni temeritat. . Resolució núm. 304/2023, de 10 de maig 10/05/2023 Desestimació. Plecs. Funció revisora. Legitimació. Manca de concreció de les al·legacions. Càlcul del VEC i PBL: es considera ajustada i previsió de la informació ex article 130 de la LCSP i càlculs de costos que no desvirtuen les recurrents. Fórmula fixada per apreciar els valors anormals o desproporcionats: no s'aprecia contrària a l'article 149.2 de la LCSP. Sol·licitud d'imposició de multa: no procedeix. . Resolució núm. 279/2023, de 26 d'abril 26/04/2023 Desestimació. Plecs. Funció revisora. Legitimació. Manca de concreció de les al·legacions. Càlcul del VEC i PBL: previsió de la informació ex article 130 de la LCSP i càlculs de costos que no desvirtuen les recurrents. Regulació de les penalitats i d'un sistema d'incentius: es considera correcte. Fórmula fixada per apreciar els valors anormals o desproporcionats: no s'aprecia contrària a l'article 149.2 de la LCSP. Sol·licitud d'imposició de multa: no procedeix . Resolució núm. 253/2023, de 13 d'abril 13/04/2023 Desestimació. Plecs i memòria econòmica. Funció revisora. Insuficiència del PBL: discrecionalitat per determinar el PBL per part de l'òrgan de contractació que no es desvirtua per la recurrent. Fórmula fixada per apreciar els valors anormals o desproporcionats: coherent amb la configuració dels plecs i ajustada a l'article 149.2 de la LCSP. Sol·licitud d'imposició de multa: no s’aprecia mala fe ni temeritat. . Resolució núm. 198/2023, de 22 de març 22/03/2023 Desestimació. Plecs. Qualificació del contracte de serveis: no aprecia l'al·legació relativa a l'existència d'un contracte de concessió de serveis per transferència d'un risc operacional. Distinció amb el risc i ventura de tot contracte públic. Doctrina i regulació. Manca de informació en els plecs: moment procedimiental per plantejar aquestes mancances. . Resolució núm. 43/2023, de 25 de gener 25/01/2023 Desestimació. Adjudicació. Consideració d’una empresa com CETIS a l’efecte de ser admesa en un contracte reservat. Lloc de presentació dels recursos a l’efecte de la seva validesa. . Resolució núm. 314/2022, de 30 de novembre 30/11/2022 Desestimació. Adjudicació. Valoració criteris subjectes a judici de valor: es considera correcta i dins del marc dels criteris fixats en els plecs. Imposició de multa: no s’aprecia. . Resolució núm. 284/2022, de 9 de novembre 09/11/2022 Recursos acumulats. Adjudicació. Manca de detecció del caràcter anormal de l’oferta de l’adjudicatària i de tramitació del procediment legalment establert per a la seva justificació i anàlisi: aplanament de l’òrgan de contractació; estimació. Errors en l’oferta econòmica de l’adjudicatària que impedeixen conèixer el preu cert ofert: no s’aprecien les al·legacions del recurs; desestimació. No concorre incompliment exprés i palmari de les condicions de confecció de l’oferta econòmica, les discordances responen a un error de transcripció de l’import d’un dels conceptes recapitulatius que es dissipa amb el pressupost detallat amb què s’acompanya de forma preceptiva, i no queda alterada la declaració de voluntat de l’adjudicatària quant al preu total ofert. Inadmissió dels recursos contra l'acord que deixa sense efectes l'adjudicació i retrotrau les actuacions en reconeixement d’un dels motius del recurs envers l’adjudicació i contra el requeriment de justificació de l’oferta presumptament anormal de l’adjudicatària: actes no objecte del recurs especial en matèria de contractació. . Resolució núm. 260/2022, de 25 d'octubre 25/10/2022 Desestimació. Plecs i memòria econòmica. Acumulació de recursos. Funció revisora. Càlcul del PBL: les recurrents no desvirtuen els càlculs efectuats per l’òrgan de contractació. Configuració de les cotxeres com a disposició. No s’aprecia desproporcionalitat del criteri d’adjudicació relatiu a l’antiguitat. Configuració del criteri d’adjudicació automàtic del Cost unitari: s’adequa possibilitat prevista article 145.3 g) de la LCSP. Redacció criteris d’adjudicació subjectes a judici de valor: no s’aprecien els retrets relatius a una manca de determinació. Fórmula fixada per apreciar els valors anormals o desproporcionats: coherent amb la configuració dels plecs i de conformitat amb la interpretació article 149.3 de la LCSP. Sol·licitud de imposició de multa a una de les empreses: no s’aprecia mala fe ni temeritat. . Resolució núm. 178/2022, de 22 de juliol 22/07/2022 Inadmissió. PCAP. Manca d’interposició del recurs en temps i forma. Extemporaneïtat del recurs i manca d’esmena en el termini atorgat per aquesta finalitat, per la qual cal també tenir la recurrent per desistida de la seva petició. . Resolució núm. 176/2022, de 22 de juliol 22/07/2022 Inadmissió. Plecs. Pèrdua sobrevinguda de l’objecte del recurs. Resolució de l’òrgan de contractació per la qual deixa sense efectes l'expedient de contractació i els plecs impugnats i es publica com a anul·lació de la licitació. . Resolució núm. 174/2022, de 22 de juliol 22/07/2022 Inadmissió. PCAP. Pèrdua sobrevinguda de l’objecte del recurs. Resolució de l’òrgan de contractació per la qual deixa sense efectes l'expedient de contractació i els plecs impugnats i es publica com a anul·lació de la licitació. . Resolució núm. 171/2022, de 22 de juliol 22/07/2022 Desestimació. Adjudicació. Admissió per part de l'òrgan de contractació de la justificació donada per l'empresa incursa en oferta presumptament anormal o desproporcionada. Funció revisora. Presumpció certesa, encert dels informes emesos pels òrgans de contractació. Doctrina oferta anormal. El grau d’exhaustivitat de la justificació de l'oferta presumptament anormal ha de ser coherent amb el percentatge de desviació. Bonificacions en les quotes a la Seguretat Social dels CETS: motiu justificatiu admès en la LCSP i automaticitat en el reconeixement de la seva concessió. Distinció conveni col·lectiu aplicable en el càlcul dels costos del contracte, del aplicable al personal a subrogar, del conveni que finalment s'aplicarà per calcular els salaris del personal que efectivament duran a terme el contracte. Multa: no procedeix. . Resolució núm. 42/2022, de 23 de febrer 23/02/2022 Desestimació. Adjudicació. Suficiència informe admissió de la justificació de l'oferta presumptament anormal. La desviació respecte a la mitjana aritmètica és petita: doctrina aplicable en aquests supòsits. Vulneració normativa laboral: no queda provada. Existència d'errades de tal entitat com per provocar l'exclusió de l'adjudicatària: no s'aprecien. Doctrina de les exclusions. Funció revisora. Presumpció encert i legalitat dels actes dels òrgans de contractació. Multa: no procedeix. . Resolució núm. 359/2021, de 24 de novembre 24/11/2021 Inadmissió. Plecs. Pèrdua sobrevinguda de l’objecte del recurs. Resolució de l’òrgan de contractació per la qual deixa sense efectes la licitació i es publica com a desistiment del procediment de contractació. . Resolució núm. 358/2021, de 24 de novembre 24/11/2021 Inadmissió. Plecs. Pèrdua sobrevinguda de l’objecte del recurs. Resolució de l’òrgan de contractació per la qual deixa sense efectes la licitació i es publica com a desistiment del procediment de contractació. . Acord núm. 10/2021, de 10 de novembre 10/11/2021 Estimació. Exclusió. Funció revisora. Lex inter partes. Discrecionalitat tècnica: límits. Configuració dels criteris d’adjudicació: criteris eliminatoris. . Motivació insuficient: manca d’exteriorització de les raons concretes i individulitzades que determinen la valoració atorgada i la incidència dels aspectes negatius en el conjunt de la valoració.Manca de coneixement de les causes concretes que han determinat la puntuació atorgada. Possibilitat de retroacció de les actuacions. . Resolució núm. 230/2021, de 21 de juliol 21/07/2021 Desestimació. Exclusió. Error en la qualificació de l'acte objecte de recurs que, no obstant, es dedueix de forma indubitable. Temporaneïtat del recurs atesa la incorrecció del peu de recurs de l'acte notificat i publicat. Les previsions dels plecs que regeixen la contractació avalen l'exclusió de l'oferta de la recurrent, que presenta absència i insuficiència de les partides de despeses generals i benefici industrial. . Resolució núm. 185/2021, de 16 de juny 16/06/2021 Estimació. Plecs. Funció revisora. Contingut i especialitat del PCAP i del PPT. El règim econòmic ha d’estar regulat al PCAP. Configuració de les cotxeres. Compromís d’adscripció com a complement de la solvència ex article 76.2 de la LCSP. Criteris d’adjudicació: mancança de la determinació de l’aplicació dels paràmetres previstos. Criteri relatiu al compromís del número de viatgers: justificació insuficient, criteri que versa en objectius, manca de previsió límits i manca de motivació de la fórmula. Millores: manca de previsió de la forma de valorar, els requisits mínims i els límits. . Resolució núm. 182/2021, de 09 de juny 09/06/2021 Inadmissió. Plecs. Pèrdua sobrevinguda de l’objecte del recurs. Resolució de l’òrgan de contractació per la qual deixa sense efectes la licitació. Desistiment del procediment de contractació. . Resolució núm. 181/2021, de 09 de juny 09/06/2021 Inadmissió. Plecs. Pèrdua sobrevinguda de l’objecte del recurs. Resolució de l’òrgan de contractació per la qual deixa sense efectes la licitació. Desistiment del procediment de contractació. . Resolució núm. 154/2021, de 19 de maig 19/05/2021 Desestimació. Plecs. Còmput del termin d'interposició del recurs. Contracte mixt de subministraments. Regulació i doctrina aplicable. Totes les prestacions interdiciplinars estan vinculades en funció de la matèria i mantenen una relació de complementarietat respecte a la prestació principal de subministraments que justifica el seu tractament com una unitat funcional per a dur a terme la finalitat de l'òrgan de contractació. La solvència exigible és la relativa a la prestació principal. . Resolució núm. 138/2021, de 05 de maig 05/05/2021 Desestimació. Adjudicació. Existència pretesament d’informació privilegiada considerada per la part actora com un avantatge competitiu: no acreditació. El recurs es basa en hipòtesi no provades. Abast del deure dels òrgans de contractació en la redacció dels plecs. Procediment competitiu. Manca aportació principi de la prova de les al·legacions efectuades per part de la part actora. Multa: procedeix per temeritat. . Resolució núm. 133/2021, de 28 d'abril 28/04/2021 Inadmissió. Plecs. Extemporaneïtat i manca de presentació del recurs en forma. . Resolució núm. 93/2021, de 25 de març 25/03/2021 Acceptació del desistiment de la recurrent. . Resolució núm. 54/2021, de 24 de febrer 24/02/2021 Desestimació. Exclusió. Motivació de l'acte notificada després de la interposició del recurs. Doctrina sobre l'aplicació de l'article 84 del RGLCAP a les proposicions. Inviabilitat de l'oferta. Errors, mancances i incoherències no esmenables. . Resolució núm. 25/2021, de 27 de gener 27/01/2021 Inadmissió. Plecs. Satisfacció extra processal de les pretensions de la part actora i desaparició real de la controvèrsia. Retroacció i publicació de nous plecs. Pèrdua sobrevinguda de l'objecte. . Resolució núm. 389, de 2 de desembre de 2020 02/12/2020 Estimació parcial. Plecs. Funció revisora. Necessitat de fer expressa referència de l'obligació essencial l’obligació de complir amb la normativa de protecció de dades com a causa resolutiva del contracte (ex RDL 14/2019). Fórmules de valoració preu: requisits i necessitat de motivació de determinats extrems. Llindar de saturació. Configuració de la licitació: no previsió d’un comitè d’experts. El comportament de la fórmula altera el plantejament de la licitació. Criteris subjectes a judici de valor, indeterminació i arbitrarietat: no s’aprecia. Configuració de la determinació de l’oferta anormal: desconeixement en el moment previ de preparació de les ofertes, no vulneració dels principis de lliure concurrència i selecció de l’oferta econòmicament més avantatjosa. . Resolució núm. 387, de 2 de desembre de 2020 02/12/2020 Desestimació. Plecs i Adjudicació. Competència del Tribunal actes Reglament 1370/2007. Règim aplicable a la licitació. Règim aplicable al recurs. No concurrència dels supòsits de nul·litat de ple dret en la licitació prevista article 47.1 c) i e) de la Llei 39/2015 al·legats per la recurrent. Anàlisi de la doctrina i jurisprudència. Els retrets efectuats contra els plecs no són d’origen, sinó sobrevinguts. Confirmació de l'òrgan de contractació de la viabilitat del contracte. Aixecament de la suspensió ex DA tercera RD 463/2020: acord motivat, relatiu a procediments indispensables per a la protecció de l’interès general o per al funcionament bàsic dels serveis. No existència d’una tramitació prescindint totalment i absolutament del procediment legalment establert. Inexistència d’errada en la puntuació del subcriteri controvertit. Funció revisora. Límits. Discrecionalitat tècnica. Presumpció encert, legalitat, validesa dels informes dels òrgans de contractació. Puntuació raonable. . Resolució núm. 293/2020, de 3 de setembre 03/09/2020 Acceptació del desistiment de la part recurrent. . Resolució núm. 11/2020, de 15 de gener 15/01/2020 Estimació. Plecs. Recurs contra la indeterminació de l'objecte i la durada del contracte. Manca del projecte executiu d'obres: infracció art.231 i 233 de la LCSP. Temporalitat del contracte: adaptació dels plecs a la realitat dels fets. Nul·litat dels plecs. . Resolució núm. 380/2019, d'11 de desembre 11/12/2019 Acceptació del desistiment de la recurrent. . Resolució núm. 372/2019, d'11 de desembre 11/12/2019 Estimació parcial. Funció revisora. Abast article 116.4 LCSP. Solvència: doctrina acumulació de les solvències entre els membres integrants de l'UTE. Fórmula per valorar les ofertes anormalment baixes: límits. Condició d'execució i criteri d'adjudicació de territorialitat de caràcter medioambiental. Doctrina. Vinculació amb l'objecte però manca de motivació que sigui la forma més adient per a la prestació d'aquest servei. . Resolució núm. 345/2019, de 13 de novembre 13/11/2019 Estimació parcial. Recurs especial en matèria de contractació contra anunci i plecs. Contracte de serveis. Funció revisora: fase inicial dels plecs. Discrecionalitat tècnica. Abast article 116.4 de la LCSP. Doctrina admissió acumulació de les solvències entre els membres integrants d'una UTE. La previsió dels plecs que almenys un dels licitadors compleixi íntegrament amb la solvència no és ajustada ni a dret ni a la doctrina i a l’essència mateixa de les UTE, enteses com a figures col·laboratives, i, per tant difícilment justificable la procedència d’aquesta clàusula. Doctrina relativa a l’acumulació dels certificats de compliment de determinades normes de garantia de la qualitat i de gestió medioambiental. No procedeix l’aplicació analògica que pretén l’òrgan de contractació. Vulneració principis de lliure accés i concurrència, principi d’igualtat, no discriminació i proporcionalitat: Estimació. Fórmula per valorar les ofertes anormalment baixes: compleix amb els límits fixats per la doctrina: el resultat de l’aplicació de les fórmules és a priori desconegut, l’empresa que faci la major baixa obtindrà la major puntuació, l’empresa que no efectuï cap millora econòmica no obtindrà puntuació. No existeixen límits de sacietat, no es tenen en compte relacions matemàtiques que recaiguin sobre la baixa mitja de les ofertes. Condició d’execució i criteri d’adjudicació de territorialitat. Doctrina de les clàusules de territorialitat. Necessitat respectar els límits d’aquestes clàusules: aplicació no discriminatòria, justificades per raons imperioses d’interès general, adequades per a garantir la realització de l’objectiu que persegueixen, no vagin més enllà del que sigui necessari per aconseguir aquell objectiu. Condició d’execució de territorialitat parametritzada en criteris d’adjudicació de caràcter ambiental. Regulació dels criteris d’adjudicació de caràcter ambiental: article 145 de la LCSP i art. 67.2 de la Directiva 2014/24/UE i considerants. Requisits: vinculació amb l’objecte del contracte. StTJUE Concordia Bus Finland (C-513/99). Necessitat que aquestes clàusules compleixin la totalitat dels requisits. El Tribunal aprecia una vinculació amb l’objecte del contracte, tanmateix no queda justificat en l’informe previ de justificació del compliment de la resta dels límits en la previsió d’aquestes clàusules, en concret, les raons per les quals es considera que la forma més adient és la que ha optat l’òrgan de contractació. Manca de motivació. Efectes i conseqüències. Estimació d’aquesta al·legació. . Resolució núm. 289/2019, de 10 de setembre 10/09/2019 Inadmissió. Acumulació de recursos especials en matèria de contractació acumulats contra els plecs reguladors del contracte de referència i la convocatòria de licitació. Pèrdua sobrevinguda de l'objecte dels recursos per la decisió de l'òrgan de contractació de deixar sense efecte el procediment de licitació de referència. . Resolució núm. 245/2019, de 10 de juliol 10/07/2019 Desestimació recurs presentat per TECNO-CUATRO. Estimació recurs interposat per l'UTE. Retroacció del procediment al moment de la valoració del sobre B per tal que l'AMB comprovi la situació real en quant l'acreditació efectiva de compromisos de les empreses licitadores recurrents i adopti la decisió que, en conseqüència, resulti adient. Recursos especials en matèria de contractació contra l'exclusió de les empreses licitadores. Recursos acumulats. Admissió: recurs interposat en termini. Concurs de projectes restringit. Exclusió de la fase de selecció dels participants per incompliment del PCAP en presentar un mateix membre en els respectius equips tècnics. Abast dels aclariments publicats en el perfil. Redacció i configuració de la clàusula limitativa: no previsió d'aportació de cap documentació addicional. . Resolució núm. 91/2019, de 3 d'abril (recurs N-2019-019) 03/04/2019 Resolució contra l’anunci de licitació i els plecs reguladors de la licitació del contracte del servei públic de transport col·lectiu de viatgers entre Sant Boi de Llobregat, Barcelona i altres municipis del Baix Llobregat i el Barcelonès com ara: Sant Joan Despí, Cornellà de Llobregat i Sant Feliu de Llobregat, donant també cobertura a les seves connexions amb Barcelona (expedient núm. 901648/17) licitat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona. . Resolució núm. 72/2019, de 26 de març (recurs N-2018-355) 26/03/2019 Resolució contra l’acord en virtut del qual l’ÀREA METROPOLITANA DE BARCELONA adjudica la contractació del servei d’explotació, conservació i manteniment de la planta de tractament de fangs a Sant Adrià de Besòs (expedient núm. 520/16). . Resolució núm. 300/2018, de 16 de gener 16/01/2019 Desestimació del recurs contra l'adjudicació. Acreditació del compliment de l'obligació d'adscripció de determinats mitjans. Els plecs no han articulat una obligació d'adscripció exigible amb caràcter anterior a l'adjudicació, sinó un requeriment vinculat a l'execució del contracte exigible en fase d'execució. . Resolució núm. 076/2018, de 26 d'abril 26/04/2018 Inadmissió del recurs contra els plecs d'un contracte de concessió de serveis de transport regular de viatgers. Manca de competència del Tribunal. . Resolució núm. 070/2017, de 24 d'abril 24/04/2017 Desestimació. Funció revisora del Tribunal. Reglament 1370/2007 del Parlament Europeu i del Consell sobre els serveis de transport de viatgers per ferrocarril i carretera: art. 7. Publicació prèvia. Desistiment òrgan de contractació. Infracció no reparable de les normes de preparació del contracte. Nul·litat de la licitació. Desviació de poder: No concorre. . Resolució núm. 23/2017, de 13 de febrer 13/02/2017 Inadmissió per manca d’interès en el procediment. . Data d'actualització: 14/10/2024