Les subvencions i els seus indicadors d'avaluació: elements clau en les polítiques d'integritat

Diàleg de Transparència

Tipus:
Taula rodona
On:
En línia 
Quan:

Inscripció:
Inscriure's a l'activitat

Formació en línia. Les persones inscrites rebran l'enllaç de connexió a la plataforma virtual. Es lliurarà un certificat d'assistència als participants. Hi haurà traducció simultània català - castellà.

Benvinguda a càrrec de Gemma Calvet, directora de l'Agència de Transparència.

Ponència: "Avaluació de la planificació estratègica en matèria de subvencions. Un instrument de transparència per als ajuntaments de l'àrea metropolitana de Barcelona", a càrrec de Hungria Panadero, directora de Recerca de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia.

Ponència: "Els reptes del control", a càrrec de Lourdes Llorente, tinenta d'Alcaldia de Bon Govern, Transparència, Participació i Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, Maite Ramos, responsable de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i Xavier Tortosa, tècnic de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

Vídeo

10.30 h Benvinguda

  • Sra. Gemma Calvet, directora de l'Agència de Transparència

10.40 h Avaluació de la planificació estratègica en matèria de subvencions. Un instrument de transparència per als ajuntaments de l'àrea metropolitana de Barcelona

  • Sra. Hungria Panadero, directora de Recerca de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia

11.15 h Els reptes del control

  • Sra. Lourdes Llorente, tinenta d'Alcaldia de Bon Govern, Transparència, Participació i Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
  • Sra. Maite Ramos, responsable de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
  • Sr. Xavier Tortosa, tècnic de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

11.50 h Torn obert de paraules i diàleg amb els participants

12.00 h Final de la sessió

— Hungria Panadero

Directora de Recerca de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia i coordinadora de l'Institut d'Anàlisi Social i Polítiques Públiques (IASPP)

Llicenciada en Sociologia en l'itinerari de treball i organitzacions per la Universitat Autònoma de Barcelona (2001). Llicenciada en Ciències del Treball per la Universitat Oberta de Catalunya (2005). Ha realitzat diferents cursos d'especialització en els àmbits de la participació i la joventut.

Des de 2006, és investigadora de l'Institut d'Anàlisi Social i Polítiques Públiques de la Fundació Ferrer i Guàrdia. Ha estat autora i ha participat en recerques en diferents àmbits: educació, ocupació, associacionisme, participació, joventut i la gestió de la diversitat cultural. Experta en assessorament de plans estratègics tant a Administracions Públiques com a entitats i en dinamització de processos participatius.

Algunes de les publicacions més destacades on ha col·laborat són: Cens de professionals en l'àmbit de la joventut (ACPPJ, 2008); Joves en transició Escola-Treball, el Maresme 2009 (Consell Comarcal del Maresme, 2009); Trayectorias laborales de los y las jóvenes y mantenimiento de la protección social (Premi FIPROS, 2010) i Joves representants als consistoris catalans (E-Quaderns 11, DGJ, Generalitat de Catalunya, 2013).

Més informació: https://www.ferrerguardia.org/la-fundacio/equip-tecnic/375-hungria-panadero-hernandez

— Lourdes Llorente

Tinenta d'Alcaldia de Bon Govern, Transparència, Participació i Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Llicenciada en Dret per la UAB (1982-1987), és advocada en exercici des del 1993, havent format part de diverses Comissions del Col·legi de l'Advocacia de Terrassa, on va arribar a presidir la Comissió del Torn d'Ofici, i va formar part de la seva Junta de Govern.

Va entrar com a regidora de l'oposició al Ple de l'Ajuntament de Sant Cugat a l'any 2017 per la candidatura de la CUP-PC, i va entrar a formar part del Govern a l'any 2019 com a Tinenta d'Alcaldia de Transparència, Bon Govern, Participació, Barris, TICs i Atenció Ciutadana.

Postgrau en Administració electrònica i Bon Govern de la Fundació de la Universitat de Girona (2021) i Experta en Digitalització de les Administracions Públiques per la Salle (2021).

— Maite Ramos

Responsable de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona (1999) Postgrau en Auditoria Pública per l'Escola d'Administració Publica de Catalunya (2017)

Economista amb dedicació al sector financer en el període 1988 a 2002, primer com a gestora de fons d'inversió col·lectiva i posteriorment com a responsable de mercat de capitals en una entitat bancaria.

En el període 2004/2006 va ser responsable de gestió tributària de l'Organisme Autònom Municipal de Gestió Tributària de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

Des de novembre de 2006 fins l'actualitat, es responsable de planificació i control de l'Institut de Gestió Estratègica, Promoció Econòmica i Societat de la Informació, Organisme Autònom de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

Documents relacionats

Publicacions relacionades