- Tipus:
-
Taula rodona
- On:
- En línia
- Quan:
-
- Inscripció:
- Inscriure's a l'activitat
Tancar menu
- L'àrea metropolitana
-
AMB
- La institució
- Govern metropolità
- Anàlisi i estratègia
- Administració metropolitana
- Atenció ciutadana
-
Biblioteca
- Seu electrònica
- Àrea internacional
-
Agenda
- Actualitat
- Territori
- Habitatge
- Medi ambient
- Mobilitat
-
Desenvolupament socioeconòmic
- Per què a l'àrea metropolitana de Barcelona
- Gestió i organització
-
Plans i programes
- Polítiques socials
- Agència de Desenvolupament Econòmic
-
Igualtat de gènere
-
Estudis socioeconòmics
-
Taula de reactivació
-
Taula social
-
Agenda
- Actualitat
Les subvencions i els seus indicadors d'avaluació: elements clau en les polítiques d'integritat
Diàleg de Transparència
Formació en línia. Les persones inscrites rebran l'enllaç de connexió a la plataforma virtual. Es lliurarà un certificat d'assistència als participants. Hi haurà traducció simultània català - castellà.
Benvinguda a càrrec de Gemma Calvet, directora de l'Agència de Transparència.
Ponència: "Avaluació de la planificació estratègica en matèria de subvencions. Un instrument de transparència per als ajuntaments de l'àrea metropolitana de Barcelona", a càrrec de Hungria Panadero, directora de Recerca de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia.
Ponència: "Els reptes del control", a càrrec de Lourdes Llorente, tinenta d'Alcaldia de Bon Govern, Transparència, Participació i Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, Maite Ramos, responsable de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i Xavier Tortosa, tècnic de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.
Vídeo
10.30 h Benvinguda
- Sra. Gemma Calvet, directora de l'Agència de Transparència
10.40 h Avaluació de la planificació estratègica en matèria de subvencions. Un instrument de transparència per als ajuntaments de l'àrea metropolitana de Barcelona
- Sra. Hungria Panadero, directora de Recerca de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia
11.15 h Els reptes del control
- Sra. Lourdes Llorente, tinenta d'Alcaldia de Bon Govern, Transparència, Participació i Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
- Sra. Maite Ramos, responsable de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
- Sr. Xavier Tortosa, tècnic de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
11.50 h Torn obert de paraules i diàleg amb els participants
12.00 h Final de la sessió
— Hungria Panadero
Directora de Recerca de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia i coordinadora de l'Institut d'Anàlisi Social i Polítiques Públiques (IASPP)
Llicenciada en Sociologia en l'itinerari de treball i organitzacions per la Universitat Autònoma de Barcelona (2001). Llicenciada en Ciències del Treball per la Universitat Oberta de Catalunya (2005). Ha realitzat diferents cursos d'especialització en els àmbits de la participació i la joventut.
Des de 2006, és investigadora de l'Institut d'Anàlisi Social i Polítiques Públiques de la Fundació Ferrer i Guàrdia. Ha estat autora i ha participat en recerques en diferents àmbits: educació, ocupació, associacionisme, participació, joventut i la gestió de la diversitat cultural. Experta en assessorament de plans estratègics tant a Administracions Públiques com a entitats i en dinamització de processos participatius.
Algunes de les publicacions més destacades on ha col·laborat són: Cens de professionals en l'àmbit de la joventut (ACPPJ, 2008); Joves en transició Escola-Treball, el Maresme 2009 (Consell Comarcal del Maresme, 2009); Trayectorias laborales de los y las jóvenes y mantenimiento de la protección social (Premi FIPROS, 2010) i Joves representants als consistoris catalans (E-Quaderns 11, DGJ, Generalitat de Catalunya, 2013).
Més informació: https://www.ferrerguardia.org/la-fundacio/equip-tecnic/375-hungria-panadero-hernandez
— Lourdes Llorente
Tinenta d'Alcaldia de Bon Govern, Transparència, Participació i Barris de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Llicenciada en Dret per la UAB (1982-1987), és advocada en exercici des del 1993, havent format part de diverses Comissions del Col·legi de l'Advocacia de Terrassa, on va arribar a presidir la Comissió del Torn d'Ofici, i va formar part de la seva Junta de Govern.
Va entrar com a regidora de l'oposició al Ple de l'Ajuntament de Sant Cugat a l'any 2017 per la candidatura de la CUP-PC, i va entrar a formar part del Govern a l'any 2019 com a Tinenta d'Alcaldia de Transparència, Bon Govern, Participació, Barris, TICs i Atenció Ciutadana.
Postgrau en Administració electrònica i Bon Govern de la Fundació de la Universitat de Girona (2021) i Experta en Digitalització de les Administracions Públiques per la Salle (2021).
— Maite Ramos
Responsable de Planificació i Control de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona (1999) Postgrau en Auditoria Pública per l'Escola d'Administració Publica de Catalunya (2017)
Economista amb dedicació al sector financer en el període 1988 a 2002, primer com a gestora de fons d'inversió col·lectiva i posteriorment com a responsable de mercat de capitals en una entitat bancaria.
En el període 2004/2006 va ser responsable de gestió tributària de l'Organisme Autònom Municipal de Gestió Tributària de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.
Des de novembre de 2006 fins l'actualitat, es responsable de planificació i control de l'Institut de Gestió Estratègica, Promoció Econòmica i Societat de la Informació, Organisme Autònom de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.
Documents relacionats
Publicacions relacionades
-
Avaluació de la planificació estratègica en matèria de subvencions
- Edició:
- Estudis
- Tema:
- Transparència
- Tipus:
- Acadèmic