Informe bàsic sobre el compliment de les obligacions de publicitat activa de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) 2018
Tancar menu
- L'àrea metropolitana
-
AMB
- La institució
- Govern metropolità
- Anàlisi i estratègia
- Administració metropolitana
- Atenció ciutadana
-
Biblioteca
- Seu electrònica
- Àrea internacional
-
Agenda
- Actualitat
- Territori
- Habitatge
- Medi ambient
- Mobilitat
-
Desenvolupament socioeconòmic
- Per què a l'àrea metropolitana de Barcelona
- Gestió i organització
-
Plans i programes
- Polítiques socials
- Agència de Desenvolupament Econòmic
-
Igualtat de gènere
-
Estudis socioeconòmics
-
Taula de reactivació
-
Taula social
-
Agenda
- Actualitat
Avaluació de la transparència de l'AMB 2018
- Autor:
- Agència de Transparència
- Edició:
- Informe
- Idiomes:
- Català
- Data de publicació:
- 17/12/2018
- Descarregar
- Descarregar
Sinopsi
L'Agència de Transparència elabora periòdicament informes de monitorització de la transparència de l'administració metropolitana i de cadascuna de les seves entitats vinculades. En el cas de la present monitorització de la publicitat activa de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, s'ha elaborat un informe bàsic, que analitza els 25 paràmetres de prioritat 1 aplicables a l'administració metropolitana.