AGT3115 - En els contractes de gestió de serveis públics, descripció dels drets i deures dels usuaris, obligacions de les empreses prestadores, facultats d'inspecció i control de l'administració i procediment per formular queixes i reclamacions.
Tancar menu
- L'àrea metropolitana
-
AMB
- La institució
- Govern metropolità
- Anàlisi i estratègia
- Administració metropolitana
- Atenció ciutadana
-
Biblioteca
- Seu electrònica
- Àrea internacional
-
Agenda
- Actualitat
- Territori
- Habitatge
- Medi ambient
- Mobilitat
-
Desenvolupament socioeconòmic
- Per què a l'àrea metropolitana de Barcelona
- Gestió i organització
-
Plans i programes
- Polítiques socials
- Agència de Desenvolupament Econòmic
-
Igualtat de gènere
-
Estudis socioeconòmics
-
Taula de reactivació
-
Taula social
-
Agenda
- Actualitat
Contractes de gestió de serveis públics
Més enllà de la informació general publicada al registre de contractes de la Generalitat de Catalunya, no es publica cap informació específica relacionada amb els contractes de gestió o concessió de serveis públics, com per exemple, el que fa referència a la concessió de serveis de subministrament, manteniment i gestió de marquesines i panells d'informació de les parades d'autobús. D'altra banda, l'apartat de "mobilitat" del lloc web corporatiu informa que l'AMB presta el servei de transport públic a través de companyies públiques i privades i detalla un llistat d'aquests operadors privats i una adreça de contacte. Tot i així, no es publica cap altra informació específica relacionada amb contractes de concessió de serveis, com els drets i deures dels usuaris, les obligacions d'aquests operadors o les facultats d'inspecció i control de l'administració.