AGT4305 - Tràmit de suggeriments, queixes i propostes que els ciutadans poden fer amb relació al funcionament dels serveis públics.
Tancar menu
- L'àrea metropolitana
-
AMB
- La institució
- Govern metropolità
- Anàlisi i estratègia
- Administració metropolitana
- Atenció ciutadana
-
Biblioteca
- Seu electrònica
- Àrea internacional
-
Agenda
- Actualitat
- Territori
- Habitatge
- Medi ambient
- Mobilitat
-
Desenvolupament socioeconòmic
- Per què a l'àrea metropolitana de Barcelona
- Gestió i organització
-
Plans i programes
- Polítiques socials
- Agència de Desenvolupament Econòmic
-
Igualtat de gènere
-
Estudis socioeconòmics
-
Taula de reactivació
-
Taula social
-
Agenda
- Actualitat
Suggeriments, queixes i propostes
La seu electrònica conté un apartat per canalitzar les queixes i suggeriments de la ciutadania, on s'especifica que aquest apartat no és la via per presentar al·legacions, recursos ni cap altre tràmit d'un procediment administratiu. D'aquesta forma, es poden formular queixes per via electrònica incloent arxius adjunts. D'altra banda, aquest mateix apartat també permet formular queixes específiques en matèria de transport públic o taxi.