AGT4305 - Tràmit de suggeriments, queixes i propostes que els ciutadans poden fer amb relació al funcionament dels serveis públics.
Tancar menu
- El área metropolitana
-
AMB
- La institución
- Gobierno metropolitano
- Análisis y estrategia
- Administración metropolitana
- Atención ciudadana
-
Biblioteca
- Sede electrónica
- Área internacional
-
Agenda
- Actualidad
- Territorio
- Vivienda
- Medio ambiente
-
Movilidad
- Busca tu trayecto
- Medios de transporte
-
Aeropuerto de Barcelona
- Atención al usuario
- Títulos y tarifas
- Movilidad sostenible
-
Consejo de Movilidad
- Planificación
- Gestión y organización
- Actualidad
-
Desarrollo socioeconómico
- Per qué en el Área Metropolitana de Barcelona
- Gestión y organización
-
Plans i programes
- Políticas sociales
- Agencia de Desarrollo Económico
-
Igualdad de género
-
Estudios socioeconómicos
-
Mesa de reactivación
-
Mesa social
-
Agenda
- Actualidad
Suggeriments, queixes i propostes
La seu electrònica conté un apartat per canalitzar les queixes i suggeriments de la ciutadania, on s'especifica que aquest apartat no és la via per presentar al·legacions, recursos ni cap altre tràmit d'un procediment administratiu. D'aquesta forma, es poden formular queixes per via electrònica incloent arxius adjunts. D'altra banda, aquest mateix apartat també permet formular queixes específiques en matèria de transport públic o taxi.