Resultats de les enquestes i avaluacions de qualitat

AGT5202 - Informació sobre els resultats de les avaluacions de qualitat dels serveis públics i de les enquestes de satisfacció i avaluació dels serveis prestats.

  • Disponibilitat:
    Elevada
  • Publicació:
    Sistemes específics
  • Observacions:

    Des de l’AMB, es duen a terme diferents processos per tal de valorar i consultar el grau de satisfacció dels ciutadans en la prestació dels serveis públics, tal com es desprèn de diversos contractes per a la realització d’enquestes de satisfacció. Normalment, els resultats d’aquests estudis, que inclouen informació de tipus estadístic i quantitatiu comparada amb l'obtinguda en anys anteriors, es difonen mitjançant l’apartat de notícies i/o publicacions del web corporatiu, com per exemple, el que fa referència a la satisfacció de les platges metropolitanes, publicada el mes de novembre de 2022. El portal de dades obertes de l'AMB inclou informació sobre la satisfacció d'alguns serveis, com els autobusos, però està desactualitzada.
    D'altra banda, les seccions temàtiques corresponents també contenen informació sobre aquest assumpte. Per exemple, l'àrea de "mobilitat i transport" compta amb una secció al web on es publica l'evolució de l'índex de satisfacció del client, l'índex de qualitat i el de puntualitat dels autobusos per al període 2011-2023. L’apartat de sistemes específics de gestió de la qualitat inclou informació sobre l’avaluació dels serveis de mobilitat i transport, aigua i laboratori. En definitiva, la documentació sobre el nivell de satisfacció dels usuaris està fragmentada.

  • Format:
    HTML
  • Reutilització:
    Parcial
  • Fonts adicionals:
    Enquesta platges 2022
  • Servei responsable:
    Serveis Interns
  • Actualització:
    Contínua (quan es produeixen canvis)
  • Data d'aquesta fitxa:
    16.12.24