AGT5202 - Informació sobre els resultats de les avaluacions de qualitat dels serveis públics i de les enquestes de satisfacció i avaluació dels serveis prestats.
Tancar menu
- L'àrea metropolitana
-
AMB
- La institució
- Govern metropolità
- Anàlisi i estratègia
- Administració metropolitana
- Atenció ciutadana
-
Biblioteca
- Seu electrònica
- Àrea internacional
-
Agenda
- Actualitat
- Territori
- Habitatge
- Medi ambient
- Mobilitat
-
Desenvolupament socioeconòmic
- Per què a l'àrea metropolitana de Barcelona
- Gestió i organització
-
Plans i programes
- Polítiques socials
- Agència de Desenvolupament Econòmic
-
Igualtat de gènere
-
Estudis socioeconòmics
-
Taula de reactivació
-
Taula social
-
Agenda
- Actualitat
Resultats de les enquestes i avaluacions de qualitat
Des de l'AMB, es duen a terme diferents processos per tal de valorar i consultar el grau de satisfacció dels ciutadans en la prestació dels serveis públics, tal com es desprèn de diversos contractes per a la realització d'enquestes de satisfacció. Normalment, els resultats d'aquests estudis, que inclouen informació de tipus estadístic i quantitatiu comparada amb l'obtinguda en anys anteriors, es difonen mitjançant l'apartat de notícies i/o publicacions del web corporatiu, com per exemple, el que fa referència a la satisfacció de les platges metropolitanes, publicada el mes de novembre de 2022.
D'altra banda, les seccions temàtiques corresponents també contenen informació sobre aquest assumpte. Per exemple, l'àrea de "mobilitat i transport" compta amb una secció al web on es publica l'evolució de l'índex de satisfacció del client, l'índex de qualitat i el de puntualitat dels autobusos, tot i que no estan totalment actualitzats. L'apartat de sistemes específics de gestió de la qualitat inclou informació sobre l'avaluació dels serveis de mobilitat i transport, aigua i laboratori. En definitiva, la documentació sobre el nivell de satisfacció dels usuaris està fragmentada.