AGT5202 - Informació sobre els resultats de les avaluacions de qualitat dels serveis públics i de les enquestes de satisfacció i avaluació dels serveis prestats.
Tancar menu
- El área metropolitana
-
AMB
- La institución
- Gobierno metropolitano
- Análisis y estrategia
- Administración metropolitana
- Atención ciudadana
-
Biblioteca
- Sede electrónica
- Área internacional
-
Agenda
- Actualidad
- Territorio
- Vivienda
- Medio ambiente
-
Movilidad
- Busca tu trayecto
- Medios de transporte
-
Aeropuerto de Barcelona
- Atención al usuario
- Títulos y tarifas
- Movilidad sostenible
-
Consejo de Movilidad
- Planificación
- Gestión y organización
- Actualidad
-
Desarrollo socioeconómico
- Per qué en el Área Metropolitana de Barcelona
- Gestión y organización
-
Plans i programes
- Políticas sociales
- Agencia de Desarrollo Económico
-
Igualdad de género
-
Estudios socioeconómicos
-
Mesa de reactivación
-
Mesa social
-
Agenda
- Actualidad
Resultats de les enquestes i avaluacions de qualitat
Des de l'AMB, es duen a terme diferents processos per tal de valorar i consultar el grau de satisfacció dels ciutadans en la prestació dels serveis públics, tal com es desprèn de diversos contractes per a la realització d'enquestes de satisfacció. Normalment, els resultats d'aquests estudis, que inclouen informació de tipus estadístic i quantitatiu comparada amb l'obtinguda en anys anteriors, es difonen mitjançant l'apartat de notícies i/o publicacions del web corporatiu, com per exemple, el que fa referència a la satisfacció de les platges metropolitanes, publicada el mes de novembre de 2022.
D'altra banda, les seccions temàtiques corresponents també contenen informació sobre aquest assumpte. Per exemple, l'àrea de "mobilitat i transport" compta amb una secció al web on es publica l'evolució de l'índex de satisfacció del client, l'índex de qualitat i el de puntualitat dels autobusos, tot i que no estan totalment actualitzats. L'apartat de sistemes específics de gestió de la qualitat inclou informació sobre l'avaluació dels serveis de mobilitat i transport, aigua i laboratori. En definitiva, la documentació sobre el nivell de satisfacció dels usuaris està fragmentada.