AGT1303 - Resolucions sobre el règim d'incompatibilitats dels empleats públics en els quals es faci constar: nom i cognom de l'empleada o empleat; lloc de treball ocupat i departament en què s'integra; data de resolució; detall de l'activitat secundària, pública o privada, amb referència al tipus d'activitat o professió, a l'àmbit concret d'actuació professional, el nombre total d'hores de dedicació, i el nom o raó social de l'empresa o entitat on es desenvolupi; tipus de vinculació en l'activitat secundària; localització de l'entitat o empresa on es realitza l'activitat secundària, quan sigui rellevant conèixer l'àmbit territorial per gestionar un eventual conflicte d'interès.
Tancar menu
- El área metropolitana
-
AMB
- La institución
- Gobierno metropolitano
- Análisis y estrategia
- Administración metropolitana
- Atención ciudadana
-
Biblioteca
- Sede electrónica
- Área internacional
-
Agenda
- Actualidad
- Territorio
- Vivienda
- Medio ambiente
-
Movilidad
- Busca tu trayecto
- Medios de transporte
-
Aeropuerto de Barcelona
- Atención al usuario
- Títulos y tarifas
- Movilidad sostenible
-
Consejo de Movilidad
- Planificación
- Gestión y organización
- Actualidad
-
Desarrollo socioeconómico
- Per qué en el Área Metropolitana de Barcelona
- Gestión y organización
-
Plans i programes
- Políticas sociales
- Agencia de Desarrollo Económico
-
Igualdad de género
-
Estudios socioeconómicos
-
Mesa de reactivación
-
Mesa social
-
Agenda
- Actualidad
Incompatibilitats dels empleats públics
En l’apartat Personal AMB del web corporatiu es publica un document pdf amb la relació d’autoritzacions de compatibilitat dels empleats públics i del personal directiu que inclou un extracte de les resolucions sobre el règim d’incompatibilitats, aprovades l'any 2021 i fins al mes de juliol de 2022, amb tota la informació exigida. Per tant, no inclouen les autoritzacions de compatibilitat aprovades posteriorment a aquesta data que s'han de consultar mitjançant les actes de la Junta de Govern número 5, 8, 12, 17 i 19/2023.